ذخیره؛

تدوین برنامه ۵ ساله توسعه مهدیشهر

برنامه پنج ساله برای توسعه و آبادانی مهدیشهر تدوین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ گلوردی گلستانی رئیس انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر گفت : این انجمن  با یک تیم هفت نفره با عنوان هئیت مدیره  در کنار یک  خزانه دار و یک مدیر دفتر فعالیت خود را آغاز کرده ، نخبگان اقتصادی و اجتماعی  شهرستان نقش بسزایی را در این انجمن دارند.

گلوردی گلستانی با اشاره به این مطلب که ایجاد تحول در ساختار اقتصادی شهرستان مهدیشهر از مهمترین برنامه های  فعالیت این انجمن است، افزود: هیئت مدیره انجمن از افرادی تشکیل شده است که خود دارای تجربه های زیادی در زمینه تولید و صنعت کشور هستند که باید از این توانمندی ها استفاده کرد.   

وی با تاکید بر اینکه  بیشتر اعضای هیئت مدیره این انجمن هم اکنون ساکن شهرستان نیستند اما برای توسعه جدی و همه جانبه زادگاه خود حاضر به همکاری در این انجمن  شده اند، تصریح کرد: امیدواریم با تدوین برنامه ای پنج ساله وضعیت رفاهی و اقتصادی مردم و به ویژه نسل جوان منطقه را متحول کنیم و این مهم با همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و به ویژه مردم شهرستان محقق خواهد شد.

گلستانی با بیان اینکه این انجمن به صورت غیر انتفاعی فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم باید محور اقتصاد ملی باشند.

رئیس انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر ضمن بیان اینکه این انجمن به دنبال سهیم کردن گروه های مختلف مردم در اقتصاد شهرستان است، افزود : در گذشته اقتصاد شهرستان کاملا بومی مدیریت می شد اما امروزه با تغییرات اساسی به وجود آمده در اقلیم منطقه شرایط متحول شده است و بستر فعالیت های گذشته به ندرت دیده می شود.  

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه نداشتن نیرو انسانی متخصص از مهمترین مشکلات است، خاطر نشان کرد : نداشتن ارتباط اجتماعی مناسب و جامعه گریزی از دیگر مشکلات است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.