فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به تشریح عملکرد پلیس در سال جاری پرداخت.

تشریح عملکرد پلیس در سال جاری
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی و تلاش موثر همکاران در سطوح مختلف شاهد ارتقا عملکرد و تغییرات مطلوبی در تمامی حوزه‌های مختلف هستیم.

وی از کاهش چهار درصدی انواع سرقت در سال جاری خبر داد و  بیان کرد: امسال در بحث سرقت‌های مهم 9 درصد، سرقت منزل 15 درصد، سرقت مغازه 20 درصد، سرقت خودرو 10 درصد و سرقت موتورسیکلت هفت درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

امان الهی افزود: در بحث سرقت مسلحانه نیز امسال 53 درصد و در سرقت به عنف 46 درصد کاهش داشته‌ایم و رشد کشفیات و دستگیری‌های صورت گرفته در این حوزه‌ها قابل توجه بوده است

وی از کشف 2106 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در سال جاری خبر داد  و گفت:این میزان نیز نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی با اشاره به دستگیری 150 قاچاقچی عمده و حرفه‌ای اظهار کرد: امسال همچنین 7313 توزیع کننده خُرد که عمدتا در نقاط آلوده شهر کرمانشاه فعالیت داشتند، دستگیر شدند.

وی از شناسایی و انهدام 42 باند مواد مخدر در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال 1302 فقره طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان اجرا شده است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.