سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از تماس بيش از ۲۰۰ نفر از شهروندان با اين سامانه برای مشاركت در طرح احسان ماندگار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛خسروی،سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به برنامه هاي شهرداری قم در آستانه سال جديد در قالب طرح هبه و درختكاری گفت: با همكاری با سازمان پارك‌ها و فضای سبز مقرر شد تا اطلاع‌رسانی در خصوص طرح درختكاری و اهدای نهال رايگان با همكاری سامانه ۱۳۷ صورت گيرد.

وی با اشاره به طرح اهدای نهال رايگان به شهروندان همزمان با هفته درختكاری خاطرنشان كرد: با اجرای اين طرح بيش از ۷۰ هزار نهال رايگان بين شهروندان توزيع شد.
 خسروی با بيان اينكه طرح نهال رايگان از ۱۵ تا ۲۱ اسفند اجرايي شد، بيان كرد: طي اين مدت هزار و ۱۳ نفر از شهروندان با سامانه تماس داشتند كه اطلاعات لازم به شهروندان منعكس شد.
 
خسروی همچنين به اجرای طرح هبه با مشاركت سازمان مديريت پسماند شهرداری و بهزيستی  استان اشاره كرد و افزود: شهروندان در قالب اين طرح اقلام و وسايل خانگی مازاد را با سامانه در ميان گذاشتند تا به نيازمندان ارائه شود.

سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداري قم با بيان اينكه تاكنون ۲۰۲ نفر براي مشاركت در طرح هبه با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته‌اند، خاطرنشان كرد: اطلاعات شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ اخذ شده و سپس با حضور در محل كارشناسی صورت می گيرد و پس از جمع آوری وسايل برای توزيع بين نيازمندان به سازمان بهزيستی ارسال مي‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار