سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان را لازم می داند.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر در عید نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده صبح دوشنبه در سومین جلسه ستاد اجرای سفرهای نوروزی اظهار داشت: نوروز و تعطیلات عید فرصت مناسبی برای معرفی آداب، رسوم، صنایع دستی و مکان‌های تاریخی و گردشگری استان بوشهر است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: بر همین اساس از ماه‌ها پیش از عید برنامه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های گردشگری و معرفی استان تدوین شده است.

وی یکی از برنامه‌ها را راه‌اندازی نمایشگاه موقت صنایع دستی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در حال حاضر در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم راه‌اندازی شده است.

امیرزاده تصریح کرد: یکی از مکان‌هایی که باید در ایام نوروز راه‌اندازی شود، ایستگاه‌های خوش‌آمدگویی در ابتدای هر شهرستان است که در ورودی شهرها باید افراد ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان نوروزی آنها را برای رفتن به مکان‌های گردشگری یا اسکان راهنمایی کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: اقلام مختلف تبلیغاتی به وسیله اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر تهیه شده است که از جمله آن می‌توان به چاپ ۴۰ هزار نقشه گردشگری اشاره کرد. برنامه‌های مختلف محلی و سنتی نیز در سراسر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.