رئیس هیأت اسکیت استان گفت: با وجود اینکه مدت کوتاهی است هیأت اسکیت را تحویل گرفته‌ایم اما پیشرفت‌های خوبی در اسکیت همدان به وجود آمده است.

اسکیت همدان در حال پیشرفت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجیدی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت های انجام شده در این هیات گفت: از اردیبهشت سال 94 که هیات را تحویل گرفتیم در نخستین اقدام، هیات‌های شهرستانی را فعال کردیم به طوری که امروز همه شهرستان‌های استان دارای رئیس هیات هستند.

وی افزود: اسکیت در همه شهرستان های استان فعال شده و افرادی به عنوان مسئول در این حوزه فعالیت می‌کنند که دارای مسئولیت‌های دولتی و شناخته‌شده هستند.

مهدی مجیدی خاطرنشان کرد: روزی که هیات را تحویل گرفتیم اسکیت همدان در رتبه 38 هیأت‌های ورزشی استان قرار داشت و خوشبختانه در آخرین ارزیابی کارشناسان اداره ورزش و جوانان اکنون در جایگاه یازدهم قرار گرفته‌ایم و امیدواریم در ارزیابی پایان سال با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که صورت گرفته و میزبانی مطلوب مسابقات لیگ فری استایل در بین 10 هیات برتر استان قرار بگیریم.

وی اظهار کرد: در ابتدا که هیات را تحویل گرفتیم تنها رشته اسکیت هاکی در استان فعال بود و موفق شدیم رشته‌هایی چون اگرسیو، فری استایل، سرعت و اینلاین هاکی را فعال کنیم و به دنبال آن هستیم در سال‌های آینده گرایش‌های جدیدی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم.

مجیدی با بیان اینکه رشته اسکیت در همدان ظرفیت بالایی دارد، افزود: در مدت 2 سال اخیر شاهد رشد 40 درصدی حضور نونهالان و نوجوانان در این رشته ورزشی بوده‌ایم و در حال حاضر بیش از 550 ورزشکار سازمان یافته در هیات اسکیت استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.