خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: 135 هزار تروریست از 93 ملیت دنیا در سوریه حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شمشادی، خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس تحولات سوریه و عراق در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و مسجد قمربنی هاشم کاشان گفت: 135 هزار تروریست از 93 ملیت سراسر دنیا از جمله چچن،مالزی، اندونزی، مکزیک، استرالیا، برزیل، اروپا و آمریکا به مملکتی واردشدند که گفتند انقلاب مردمی شده‌است.

وی،با تاکید بر دیده‌بانی مقام معظم رهبری از مسائل سوریه و حقایقی که از جنگ نیابتی علیه سوریه روشد گفت:ما بر اساس آرمان‌های امت واحده اسلامی، ام‌القری جهان اسلام، محور مقاومت، وحدت اسلامی و دشمن مشترک به‌معنای صهیونیست‌ها از سوریه حمایت و دفاع می‌کنیم.

شمشادی،تصریح‌کرد: ما بر اساس محور مقاومتی که در ایران،لبنان، فلسطین، بعدها در عراق، بحرین، یمن و نیجریه و حتی خود سوریه شکل گرفت برای حمایت از اسلام حقیقی در  در برابر صهیونیست‌ها سوریه هستیم.
وی، با اشاره به این طرح سوال بعضی افراد که چرا ما وقتی در جنگ با عراق بودیم هیچ کشوری به‌ما کمک نکرد گفت: در پاسخ به افرادی می‌گویم که محدوده فکریشان از گوشی موبایل و تلگرام بالاتر نمی‌رود سوری‌ها تنها دولت ‌و کشور و مردمی بودند که آن زمان در کنار ما بودند.
به‌گفته‌وی، مرحوم حافظ اسد رییس جمهور سوریه تنها کسی بود که گفت صدام متجاوز است و ایران مورد حمله قرارگرفته‌است.
شمشادی،اظهارداشت: تنها کشوری که وقتی گلوله و تفنگ کلاشینکف  نمی‌توانستیم بسازیم و به ما نمی‌داند موشک زمین به زمین به ما داد سوریه بود.
وی افزود: تنها کشوری که خطوط  عراق با دریای مدیترانه را بست و  از سود چندصد میلیاردی خود گذشت تا به عراق تسلیحات بیشتر نرسد سوریه بود.

به‌گفته‌وی،تنها کشوری که وقتی محور مقاومت، حزب‌الله، جهاد اسلامی و حماس شکل‌گرفت در کنار ایران و این نیروها جلوی صهیونیست‌ها ایستاد سوریه بود.
به‌گفته‌وی، مدافعان حرم، مدافعان سنگ، چوب، شیشه، ضریح، خشت، گل، فرش و مناره نیستند چرا که اینها به‌خودی خود تنها ارزش ندارد بلکه بواسطه آن نوری که در آن است و به قول امروزی‌ها انرژی مثبتی که از آن ساطع می‌شود ارزش و اهمیت دارد.
شمشادی، تخریب و با خاک یکسان کردن بارگاه هر چند کو چک و محقر بقیع توسط آل یهود را خاطرنشان‌کرد و گفت:با این کار هیچ از ارزش ائمه بقیع کم نشد.
وی، تبعیت مدافعان حرم در بصیرت، ولایت‌مداری و پیروی از حضرت عباس‌بن علی(ع) از امامش سیدالشهدا که حتی یک لحظه حمایت امام زمانش را ترک نکرد تاکیدکرد و گفت:اینها مدافعان اهل‌بیت(ع) ومدافعان اسلام حقیقی هستند.
به‌گفته‌وی، بعضی با نگاه به محاسن بلند و پینه‌ بسته‌های عبادت بر پیشانی افرادی که مدافع اسلام داعشی، آمریکایی، اسرائیلی، آل یهود و صهیونیستی هستند می‌گویند در سوریه مسلمان‌ها به جان هم‌افتادند اما من می‌گویم کسیکه با تکبیرسر می‌برد مسلمان نیست، کسیکه نوزاد 6 ماهه را از آغوش مادرش می‌کشد و با خنده در تنور نانوایی می‌اندازد و مادرش مقابلش جیغ می‌کشد مسلمان نیست.
وی، افزود: اگر اینها را مسلمان بدانیم پس باید ابن‌ملجم، هارون‌الرشید، معاویه و یزید را هم مسلمان بدانیم.

به‌گفته‌وی، مدافعان حرم، مدافعان حفظ امنیت ملی ایران، دفاع از اسلام حقیقی و مدافع حریم اهل بیت(ع) در سوریه هستند اگر ما می‌دانیم که سنگرمان را با 1400 کیلومتر مفاصله می‌توانیم در سوریه برای دفاع خاک، و مملکت و ناموسمان بزنیم تا داعش ناگهان مثل اجل معلق بر سر سفره، خانه، زندگی و مسجدمان نیایید و هر آن دلهره انفجار یک عامل انتحاری را در هر جمعیتی نداشته باشیم باید برویم، دفاع کنیم و در آنجاسنگر بزنیم تا داعشی به‌یکباره از راه نرسد و نتواند بر ما تعرض کند.

شمشادی، افزود: بعضی نیز می‌گویند شما اینها را مطرح می‌کنید تا مشکلات اقتصادی فراموش شود گفت: اینچنین نیست گرچه همه اقشار مردمی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند سوء مدیریت و تدبیر، تحریم و ناکارآمدی هست اما نباید دیگر امنیت موجود را منکر شویم.

یادواره شهدای حرم و  مسجد قمربنی هاشم کاشان با آیین تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با شام وفات حضرت ام‌البنین(س) شامگاه یکشنبه 22 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت قمر منیر بنی هاشم کاشان برگزار‌شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.