خداوند خریدار شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در یادواره سرداران و ۳۰۳ شهید شهرستان قاین گفت:خداوند خریدار شهدا است و شهدا هستند که برندگان مسابقه‌ی عالم هستی هستند.

خداوند خریدار شهدا استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، استاد حوزه علمیه قم امشب در یادواره سرداران و ۳۰۳ شهید شهرستان قاین گفت: شهدا من و شما را به این مجلس دعوت کردند که با ما اتمام حجت کنند که موفقیت در همه زمینه‌ها و برای همه کس قابل تکرار است و شهدا هستند که موفق‌های واقعی دنیا هستند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: رمز موفقیت شهدا سه عنصر قرآنی بوده است، و هرکس که این سه را بخواهد و تلاش کند به مقصود خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود:هر کس که مجاهدت کند در هر زمینه‌ای به هدف خود می‌رسد در واقع اوضاع کشور بهبود نخواهد یافت مگر همه‌ی مسئولین و روحانیت و مردم دست در دست هم بدهند برای کشورشان مجاهدت انجام بدهند.

وی با بیان اینکه رمز دوم مقاومت و صبوری در برابر مشکلاتی است که در این مسیر الهی به وجود می‌آید، گفت:شهدا بودند که دربرابر کم و کاستی‌ها و کمبود تجهیزات هنگام جنگ مقاومت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی رئیس ستاد برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۳ شهید شهرستان و امام جمعه‌ی قاین نیز در این یادواره گفت:شهدا بر همه‌ی اعمال ما ناظر هستند و یقینا هم اکنون در مجلس ما حاضر و ناظر هستند.


وی افزود: باید چنین مجالسی مکتب آموزش شهادت باشد گرچه که جنگ نظامی و سخت به پایان رسیده، ولی جنگ نرم و جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی هنوز ادامه دارد.
انتهای پیام/ب


برگزاری یادواره سرداران و ۳۰۳ شهید شهرستان قاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.