بیش از هزار اثر به جشنواره ملی آیات رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به هزار و 72 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی آیات گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 25 اسفند امسال اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان و بسیج رسانه مازندران، اردیبهشت ٩٦ برگزارمی شود.

جاودانی، ترویج فرهنگ غنی قرآن و عترت، آیین های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باور های دینی در جلوگیری از چالش های اجتماعی، آسیب های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی، اسلامی را از محورهای جشنواره ملی آیات اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه اندیشه‌های امام و رهبری، اخلاق قرآنی در حوزه فردی و اجتماعی، نقش باور های دینی در تحکیم خانواده، اقتصاد مقاومتی دیگر محورهای این جشنواره معین شد، گفت: آثار این جشنواره در بخش های مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه داوری خواهند شد.

جاودانی با بیان اینکه هر متقاضی تنها می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد، افزود: آثاری که در فاصله زمانی 25 دی 94 تا 25 دی 95 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منتشر شده، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکیj.ayat.mazandaran@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.