فیلم کوتاه داستانی «شکلات» به کارگردانی و نویسندگی «مهدی حیدری» در مدت ۱۵ دقیقه در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در این فیلم کوتاه که با ایفای نقش «حمیدرضا مصطفایی و پرور ضیا حسینی» طی مدت یکماه در روستای ولدیان خوی با فیلمبرداری محمد مستوفی تولید شده است داستان پسری هشت ساله به نام احمد را در یک روستا به تصویر کشیده است.

در بخشی از داستان شکلات، احمد در حال دویدن در یکی از کوچه‌های روستا به طرف مدرسه است که جلوی خانه پیرزنی به زمین می‌خورد و گریه می‌کند، در این حال پیرزن با صدای گریه احمد از خانه بیرون می‌آید و لباسهای احمد را تمیز کرده و شکلاتی را به او هدیه می‌دهد و این مسئله به مذاق احمد خوش آمده و او هر روز این برنامه را تکرار کرده و شکلاتی را از پیرزن هدیه می‌گیرد که در آخرین آن دیگر از پیرزن مهربان خبری نیست.

در این اثر تصویری «محمد بی غم» هماهنگی، «سامان عبدالهی و آرمین مرادی» دستیار تصویربردار و مجتبی مصطفایی مدیریت تولید آن را بر عهده داشته اند.

مهدی حیدری از کارگردانان و فیلمسازان پرتلاش و برجسته آذربایجان غربی در حوزه فیلمهای کوتاه داستانی و مستند است که کارگردانی فیلمهایی همچون «آغ گول»، «شپه» و «بولوت» در کارنامه هنری خود دارد و تاکنون مقام‌ها و جوایز برتر بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی را کسب کرده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.