پیشکسوت جودو گفت: حرفه ای گری و پاداش ها باعث شده که ورزشکاران مطیع مربی خود نباشند.

میراسماعیلی: حرفه ای گری منجر به بازیکن سالاری در ورزش شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش میر اسماعیلی درباره مراسم تجلیل از برترین های اخلاق مداری کشور اظهار کرد: هشتمین مراسم تجلیل اخلاق مداری در کشور با حضور سید حسن خمینی ، وزیر ورزش و جوانان ،مسئولان ورزشی و ورزشکاران امروز برگزار شد. نوه امام خمینی محبت کردند و امروز در جمع ورزشی ها بودند. 

وی در ادامه عنوان کرد: هدف از برگزاری مراسم تجلیل برترین های اخلاق مداری این است که تاثیر اخلاقی بر روی ورزشکاران بگذاریم چرا که ورزشکاران الگوی جوانان هستند و باید علاوه بر بعد قهرمانی از لحاظ اخلاقی هم سرآمد باشند. 

میر اسماعیلی بیان کرد: دو ماه پیش نظر سنجی انجام دادیم و برترین های اخلاق از طریق خرد جمعی شورای سیاستگذاری انتخاب شدند و امیدوارم ورزشکاران الگوی خوبی برای جوان ها باشند. 

پیشکسوت سابق جودو درباره بازیکن سالاری در ورزشهای مختلف گفت: به نظرم ورزشکاران سابق از جمله رضازاده، ساعی و حیدری اختلافات خود با مربیان را مطرح نمی کردند و مطیع مربیان خود بودند. اکثر این قهرمانان مشکلات خود را بیان نمی کردند چرا که تنها به هدف بزرگ خود فکر می کردند و تمرین و ممارست را سرلوحه خود قرار می دادند. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال فضای ورزش تنش زا شده است و حرفه ای گری و پاداش های نجومی باعث شده که ورزشکاران مطیع مربی خود نباشند. در صورتی که زمان ما بحث مالی بین ورزشکاران وجود نداشت و من با وجود کسب نخستین مدال جهانی 80 سکه گرفتم اما اعتراضی نکردم. به هر حال اگر ورزشکاری مطیع مربی خود باشد در دل مردم هم جا می گیرد. 

میر اسماعیلی درباره بهترین و تلخ ترین اتفاق ورزشی اش در سال 95 تصریح کرد: به نظرم سال خوبی برای ورزش کشورمان بود اما شاهد تنش هایی هم در ورزش بودیم. تمام تلاش خود را کردم تا ایده ها و برنامه های خود را در جودو پیاده کنم اما دست های پنهان و حمایت نشدن از طریق برخی مسئولان باعث شد که نتوانم در انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شوم. ناکامی در انتخابات ریاست فدراسیون جودو بدترین اتفاق ورزشی ام در سال 95 بود. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال با وجود اینکه به 24 هیئت ورزش استان ها سرزدم اما در انتخابات جودو برنده نشدم اما این شکست برایم پل پیروزی محسوب می شود. 

پیشکسوت جودو در پایان خاطر نشان کرد: خاطرات خوب زیادی در سال 95 نداشتم اما کسب مدال از سوی ورزشکاران در المپیک از جمله مدال طلای یزدانی خیلی به دلم نشست و این اتفاق بهترین خاطره ام از سال 95 است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار