فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشدید برخورد با اخلالگران نظم عمومی واسایش مردم درچهارشنبه اخرسال خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه گفت: نیروی انتظامی استان با تمام توان نظم وامنیت را درجامعه ساری وجاری می کند و در این راستا برای مقابله با ناهنجاری ها در جامعه بامخلان نظم در ایام پایانی ساله به شدت وقاطعانه برخورد می کند.
وی افزود: درسالهای اخیر برخی افراد سودجو شکل چهارشنبه آخر سال را از جشن سنتی به یک روز استرس زا و حادثه افرین تبدیل کرده اند. انفجار باروت درهیچ جایی از آیین های ایرانی نشانی ندارد و آتشی که دامن مردم را بسوزاند حرمتی درجامعه ما نداشته و نخواهد داشت.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  پلیس درشادمانی مردم سهیم بوده و در چهارشنبه اخرسال همراه مردم بوده و اجازه مزاحمت برای شادمانی وسرور مردم را نمی دهد لیکن انسداد معابر، میادین و خیابانها، رفتار و اعمال نامتعارف و پرخطر، خسارت به اموال شخصی ودولتی، ایجاد مزاحمت برای مردم خط قرمزهای ماموران انتظامی است که با آن به شدت برخورد می کند.
وی افزود: چهارشنبه اخرسال نه مسأله ای امنیتی است و نه سیاسی بلکه یک پدیده شادی افرین اجتماعی است که کج سلیقگی های گذشته از آن مساله ای نا خوشایند به وجود آورده است که پایان سالهای ناخوشایندی را رقم زده می زند.
 وی در پایان  تأکید کرد: آن دسته از افرادی که درچهارشنبه اخرسال به عناوین مختلف اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آامش برای عموم افراد جامعه کنند برابر هماهنگی های به عمل آمده بامراجع قضایی تا مورخه 96/1/15 ضمن توقیف وسلیه نقلیه فرد خاطی در بازداشت خواهد بود و ضمن اینکه برابر ماده 11 قانون مجازات قاچاق کالا افرادی که درامر توزیع ،حمل ،استفاده از مواد محترقه فعالیت می کنند به  91روز الی6 ماه زندان محکوم خواهند شد که درکنار ان جریمه مالی 500هزار ریال تا 10میلیون ریال را محکوم می شوند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.