سمنان;

آغاز طرح نوروزی پلیس در استان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : طرح نوروزی پلیس در استان سمنان از فردا آغاز و به مدت بیست روز ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در نشست خبری نوروزی خود با خبرنگاران گفت : طرح نوروزی پلیس در استان سمنان از بیست و پنجم اسفندماه امسال آغازشده و به مدت بیست روز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اتمام این طرح در چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده اضافه کرد: برای اجرای این طرح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس در استان سمنان ایجاد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر آمادگی کامل مأموران پلیس این استان برای اجرای طرح نوروزی اظهار داشت : در مجموع بیش از 5 هزار نیروی پلیس استان سمنان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه طرح نوروزی امسال پلیس با شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی" اجرایی می‌شود افزود: 50 ایستگاه پلیس در استان سمنان برای اجرای این طرح پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر آماده‌باش ویژه پلیس‌راه و راهور استان سمنان برای تعطیلات نوروز امسال تأکید کرد: به پلیس‌راه و راهور ابلاغ کرده‌ایم که حتی یک خودروی پلیس در مقرهای انتظامی استان سمنان نباید در ایام نوروز باقی بماند و همه این خودروها باید برای انجام مأموریت‌های تعریف‌شده در این طرح به‌کارگیری شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور بوده و با هشت استان کشور هم‌مرز است اضافه کرد: با توجه به پهناوری و ارتباط مواصلاتی استان سمنان با هفت استان هم‌جوار خود و کمبود امکانات موجود برای ارائه خدمات، امسال در طرح نوروزی 50 دستگاه خودروی نیروی انتظامی نیز به خدمت پلیس‌راه استان سمنان برای ارائه خدمات درمی‌آید.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه بیش از 150 نیروی پلیس از تهران نیز به کمک پلیس استان سمنان در اجرای طرح نوروزی می‌آیند اضافه کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس، از ظرفیت مهم پلیس افتخاری نیز برای ارائه خدمات به مسافران استفاده می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.