کرمانشاه؛

توزیع 350 میلیارد ریال اسکناس نو در سطح شعب بانک‌های استان

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه از توزیع 350 میلیارد ریال اسکناس نو در سطح شعب بانک‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار مرادی با اشاره به شروع توزیع اسکناس نو از 21 اسفندماه، گفت: کار توزیع تا پایان سال در سطح شعب ادامه دارد.

وی افزود: امسال 350 میلیارد ریال اسکناس نو برای توزیع در سطح استان در نظر گرفته شده که سهمیه تمامی شعب بانک‌ها مشخص و برای آنها ارسال شده است.

مرادی گفت: اسکناس های نو در قطعات دو هزار تومانی، پنج هزار توانی و 10 هزار تومانی است و بر اساس میزان تقاضا می‌تواند بصورت بسته‌ای و قطعه‌ای در اختیار افراد قرار گیرد، اما در صورت افزایش تقاضا این احتمال وجود دارد که توزیع در برخی شعب تنها به صورت قطعه‌ای انجام شود.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه همه بانک‌ها تا روز 30 اسفند ماه فعالیت دارند، گفت: از 21 تا 28 اسفندماه بانک‌ها همه روزه تا ساعت 17 فعال هستند و تنها در شب چهارشنبه سوری ساعت کاری آنها تا ساعت 15 خواهد بود.

مرادی تصریح کرد: روز 29 و 30 اسفندماه نیز بانک‌ها شیفت بندی شده و تا ساعت حدود 13 فعال هستند.

وی از تعطیلی تمام شعب بانک‌ها در روز اول فروردین‌ماه خبر داد و اظهار کرد: روز دوم فرودین‌ماه نیز تا پایان تعطیلات رسمی ( پنجم فروردین‌) شعب بانک‌ها شیفت بندی شده که اطلاعات آن در سایت بانک‌ها موجود است و هر روز از ساعت 9 صبح تا حدود ساعت 13 فعالیت آنها انجام خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: از بانک‌ها خواسته‌ایم سرویس دهی لازم در خصوص عابربانک‌ها در ایام تعطیلات را داشته باشند که مردم بی‌پول نمانند.

مرادی تصریح کرد: در این زمینه برنامه ریزی صورت گرفته تا به موقع پول در دستگاه‌های عابر قرار داده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ذخیره سازی نقدینگی خوبی در استان داریم و بانک‌ها به هر میزان که درخواست کنند در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.