مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه از آمادگی کامل برای پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام احمد شیرین‌سخن گفت: سازمان آرامستان‌ها برای رفاه حال شهروندان، اقدامات لازم را برای میزبانی زائران اهل قبور انجام داده است.

وی ممنوعیت ورود خودرو شخصی به محوطه باغ فردوس را از جمله این اقدامات برشمرد تا از شدت ترافیک و شلوغی درون محوطه کاسته شود و افزود: برای سهولت در رفت و آمد و تردد شهروندان و زائران اهل قبور 35 دستگاه خودروی ون به صورت رایگان و با هزینه سازمان آرامستان‌ها به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

به گفته این مسئول، سه دستگاه اتوبوس نیز برای جابجایی شهروندان از باغ فردوس تا بهشت زهرا(س) نیز در نظر گرفته شده است.

شیرین‌سخن همچنین با اشاره به امکاناتی که داخل باغ فردوس در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: زائران دراین روز می‌توانند از تانکرهای آب که در نقاط مختلف قرار می گیرد، برای شست و شوی قبور استفاده کنند.

وی افزود: همچنین نقشه‌هایی به منظور راهنمایی زائران در محوطه طراحی شده است. پایگاه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی نیز برای پاسخگویی به سوالات شرعی شهروندان فراهم است.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: در خارج از محوطه نیز چندین دستگاه اتوبوس و تاکسی در چند نقطه از سطح شهر با هدف جابجایی زائرین اهل قبور در نظر گرفته شده است.

شیرین سخن افزود: استفاده از تابلوهای راهنمایی برای تعیین مسیرهای تردد و جلوگیری از حضور دستفروشان در محوطه آرامستان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه برای پنجشنبه آخر سال است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.