نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مهمترین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی بیگانگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علماء گفت: مقام معظم رهبری نزدیک به 25 سال است که نسبت به تهاجم فرهنگی بیگانگان هشدار می دهند و دغدغه ای نیز مهمتر از آن نداشته اند.

وی گفت: امروز با وجود ابزارهای نوین اطلاعاتی همه تهاجمات گسترده فرهنگی دشمنان را می بینند که برای انحراف و ایجاد شبهات خطرناک در جامعه ما از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: در چنین شرایطی یکی از مهمترین نهادهایی که می تواند با این تهاجمات گسترده مقابله کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید با فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار و کارشناسی شده جامعه را با تولیدات فرهنگی داخلی پر کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در نشست اخیر مجلس خبرگان فرمودند که اگر تولیدات فرهنگی داخلی کم و ناقص باشند، تولیدات فرهنگی قاچاقی کشور را پر خواهد کرد که ضربات سنگینی به کشور و مردم وارد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار امیدواری کرد، با معارفه حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و حضور یک روحانی در این پست، تحول و انقلابی در بحث ارشاد و فرهنگ استان ایجاد شود و سبب رضایت مردم متدین و شهید پرور استان کرمانشاه شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.