شهردار اردبیل گفت: کلیه پرسنل دستگاه خدمات‌رسان شهرداری اردبیل آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در طول ایام نوروز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در این نشست ضمن بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی مسوولان امور شهری مجموعه شهرداری و با تبریک پیشاپیش سال نو، با بیان اینکه لذت خدمت بدون منت به شهروندان با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست و خدمات ارائه شده در شهرداری هم به خوبی برای عموم مردم قابل لمس است، تصریح کرد: هر کس در خدمت به شهروندان موثر است هم اجر اخروی و هم دنیوی را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: قبول خدمت در شهرداری‌ها به منزله قبول مسوولیت در قبال شهروندان است، لذا بایستی هر یک از ما صادقانه و بی‌منت به خدمت مشغول باشیم.

شهردار اردبیل افزود: تلاش کردیم در انتخاب مسوولیت‌ها در مجموعه شهرداری اردبیل، بهترین افراد را برای خدمت به مردم انتخاب کنیم و سعی کردیم در جابه جایی‌ها نیز از صادق‌ترین و خدمت‌گزارترین نیروها بهره ببریم تا با شیوه‌های جدید خدمت به شهروندان را عملیاتی کنیم.

لطف‌اللهیان در ادامه سخنان خود، مسوولین امور شهری مناطق و نواحی شهرداری را به جدیت در امر پیگیری حق و حقوق و مطالبات کارگران فراخواند و گفت: از مسوولین نواحی امور شهری انتظار داریم تا در امر نظارت‌های به موقع بر امر نظافت، رفت و روب و نیازهای روزمره مربوطه در سطح معابر شهر به ویژه در ایام نوروز، بیش از گذشته اهتمام ورزند.

وی با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اردبیل، اظهار کرد: این امر مهم با وجود مشکلات عدیده مالی شهرداری ناشی از رکود، انجام پذیرفته است.

لطف‌اللهیان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کلیه کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل به همراه شخص بنده در اصل در قبال حق‌الناس مسوول هستیم و بایستی با پرهیز و بدون توجه به هرگونه حاشیه سازی‌ها، صرفا به ارائه خدمات لازم به شهروندان قدرشناس اردبیل اقدام کنیم.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته در طول روزهای سخت و سرد زمستان سال جاری، تداوم همت برای خدمت در بین کارکنان شهرداری را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.