جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا از برخورد با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز 96 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس به منظور برقراری امنیت و نظم و آرامش با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری برخورد قاطع خواهد داشت.

وی بیان کرد: در صورت تخلف و هنجارشکنی در چهارشنبه سوری این افراد بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز آزاد نخواهند شد.

سردار مومنی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی در نوروز 96 بر خلاف نوروز 95 شرایط جوی ناپایدار است و بارش برف و باران در نوروز داریم، به همین منظور از رانندگان درخواست می کنیم تجهیزات لازم را برای سفر به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: در طرح ترافیکی نوروز تجهیزات افزایش و ارتقا یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا عنوان کرد: 30 فروند بالگرد برای کنترل ترافیک و 300 هزار نیرو از پرسنل نیروی انتظامی و سایر مجموعه های پلیسی در طرح خدمات سفر نوروز استفاده می شود.

وی گفت: رویکرد پلیس در طرح نوروزی 96 تأمین امنیت سفر از مبدأ تا مقصد است.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا عنوان کرد: 40 درصد تصادفات جرحی و فوتی نوروز 95 از نوع تصادف یک خودرو بوده که منجر به واژگونی شده است؛ لذا از رانندگان در خواست می کنیم از عجله و شتاب پرهیز کنند و در طول سفر با آرامش رانندگی کنند.

وی در پایان گفت: طرح نوروزی 96 از فردا آغاز می شود و پیش بینی می‌شود با توجه به تعطیلی مدارس و اجازه مرخصی به کارمندان و کارکنان از عصر روز چهارشنبه، سفرهای نوروزی توأم با ترافیک آغاز شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
2652
آخرین اخبار