کرمانشاه؛

بازدید استاندار از روند احداث راه آهن کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از روند احداث راه آهن کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسداله رازانی به همراه جمعی از مسئولان، امروز(24 اسفند) از پروژه در حال احداث راه آهن کرمانشاه بازدید کرد و بر تسریع در اجرای این پروژه و عدم توقف آن در تعطیلات نوروز تاکید کرد.

مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بیان کرد: به احتمال 99 درصد، قطار تا پایان فصل بهار به کرمانشاه می رسد. اعلام تاریخ 31 فروردین از سوی استاندار برای رسیدن قطار به کرمانشاه به این خاطر بوده که کارها تسریع یابد و زودتر انجام شود.

نیک کردار بودجه امسال راه آهن کرمانشاه را 250 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه مشکل جدی بودجه ای ندارد.بخشی از کار ریل گذار پروژه از کرمانشاه تا فیروزان نیز انجام شده و بخش قابل توجهی از زیرسازی مسیر نیز صورت گرفته است.وی پیشرفت ایستگاه کرمانشاه راه آهن را نیز بالای 65 درصد اعلام کرد.

فریدون کیانی فر مدیرعامل شرکت جهادنصر بعنوان پیمانکار پروژه نیز با بیان اینکه مشکل جدی اجرایی نداریم، گفت: در حال حاضر پنج اکیپ در این پروژه در حال کار هستند که چهار اکیپ در بخش ریل گذاری کار می کنند و روزانه 1700 تا 1800 متر ریل گذاری انجام می شود.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.