نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: برای معرفی و شناخت سیدجمال‌الدین اسدآبادی کارگروه بین‌المللی تشکیل شود.

ضرورت تشکیل کارگروه بین‌المللی سیدجمال‌الدین اسدآبادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی از وزیر ارشاد خواست تا به‌منظور معرفی و شناخت سید جمال‌الدین اسدآبادی نسبت به تشکیل کارگروهی بین‌المللی اقدام شود.

علی‌اکبر رنجبرزاده با اشاره به اینکه سید جمال‌الدین بزرگترین میراث مردم اسدآباد است و به این میراث می‌بالیم، افزود: وی نابغه‌ای در عصر خود بود که غرب و شرق او را به‌عنوان عالمی بزرگ می‌شناختند و تحت تعقیب حکام غربی بود.

وی ادامه داد:  سیدجمال مجاهد فی سبیل الله تمام عیار و فقیه و مجتهد مخلص بود که درد دین و استقلال داشت و منادی وحدت جهان اسلام بود.

وی اظهارداشت: تداوم انقلاب اسلامی ایران تداوم راه سید جمال است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه از وزیر می‌خواهیم تا برای معرفی و شناخت سید جمال‌الدین کارگروه بین المللی تشکیل دهند، گفت: در این کارگروه افرادی از مصر, هند, ترکیه و غیره که سید جمال‌الدین به آنها سفر داشته  است عضو شوند و وزارت ارشاد کارگروه را در حمایت معنوی و مادی خود قرار دهند تا سید جمال اسدآبادی را که وجودش برای اسلام بود درستی شناسانده شود.

رنجبر زاده خاطرنشان کرد:باید تلاش کنیم تا سید جمال‌الدین را به شایستگی معرفی کنیم  چرا که تشکیل حکومت اسلامی از اهداف مشخص سید جمال الدین بود.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.