1 هزار و 100 گشت پلیس در ایام نوروز راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به آمادگی كامل پلیس استان برای برقراری نظم و امنیت مردم در تعطیلات نوروزی، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده 1 هزار و 100 تیم گشت خودرویی، موتوری و پیاده برای تأمین امنیت تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.


وی در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی- ترافیكی ویژه نوروز 96، بیان كرد: یكی از وظایف مهم همه دستگاه های امداد رسان و خدماتی، خدمت رسانی صادقانه به مردم است.
راه اندازی 1 هزار و 100 گشت پلیس در ایام نوروز
گودرزی افزود: در سطح استان هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های امدادی و پلیس وجود دارد تا بستر لازم برای فراهم كردن فضایی امن و آرام در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروزی فراهم شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح كرد: ایام تعطیلات نوروز برای پلیس و سایر دستگاه های امدادی بهترین زمان ممكن برای خدمت رسانی به شهروندان و جلب اعتماد آنان است.
راه اندازی 1 هزار و 100 گشت پلیس در ایام نوروز
سردار گودرزی گفت: پیش بینی های انجام شده حاكی از آن است كه در تعطیلات نوروز امسال مسافران بیشتری از سال های قبل به استان فارس و شهر شیراز مراجعه كنند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده 1 هزار و 100 تیم گشت خودرویی، موتوری و پیاده برای تأمین امنیت تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: بیش از 11 هزار نفر از نیروهای پلیس در سطح استان در قالب طرح های انتظامی و ترافیكی در ایام تعطیلات نوروز به كار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار