رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: دشمن با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهاي مختلف سعي در وارونه جلوه دادن حقايق انقلاب دارد.

دشمن با همه توان سعی در وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سيد حسن فاضليان در یادواره 37 شهيد مسجد جامع و شهداي مدافع حرم شهرستان بهار با اشاره به مقام بسيار عالي شهدا بيان کرد: شهدا از ابتداي خلقت تاکنون همه از يک قافله هستند و همه در هدايت ما نقش جدي دارند و همه در راستاي يک هدف مقدس به درجه عالي شهادت نائل آمده‌اند.

وي تصريح کرد: آرامش و امنيت و عزت امروز ما مديون خون شهداست و نبايد غفلت کنيم و شهدا را به فراموشي بسپاريم و برگزاري اين يادواره‌ها مي‌تواند ياد شهدا را زنده‌ و ما را از غفلت آزاد کند.

فاضلیان گفت: شهدا مقياس، معيار و شاخصي براي مقايسه خود با راه حق هستندوبايد بدانيم که شهدا در روز حساب و کتاب در محضر خداوند براي ما شهادت مي‏‌دهند.

وی بیان کرد: شهيدان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن استقامت کردند و حماسه‌هاي عظيمي را آفريدند و ايران اسلامي را در دنيا سربلند کردند.

فاضلیان اضافه کرد: دشمن با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهاي مختلف سعي در وارونه جلوه دادن حقايق انقلاب دارد که مردم بعنوان پرچمداران خط مقدم انقلاب نقش مهمي در خنثي کردن اين نقشه ها دارند.

وي اضافه کرد : برپايي يادواره شهدا سازندگي  برکت و پشتيباني از نظام است و هدف شهدا فقط خدا بود و شهدا بدنبال حاکميت خدا و اجراي حدود الهي بودند و در جامعه اسلامي نبايد شاهد برخي اعمال غير اخلاقي باشيم و بايد هوشيارانه از ولايت فقيه دفاع کنيم تابتوانيم در مقابل هجمه فرهنگي دشمن باستيم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: يکي از نعمتهاي بزرگ دين نعمت شهادت است و فرهنگ شهادت بايد ارتباطي بين نسل گذشته و نسل حاضر باشد زيرا انقلاب ما با شهادت پيروز شده و دستاوردهاي آن در سطح جهان گسترش يافته و تنها راه ادامه آن ترويج اين فرهنگ است.

وي گفت : شهداي ايران اسلامي با الگو گيري از امام حسين (ع) در مقابل دشمن تا دندان مسلح ايستادگي کردند و با نثار جان خود براي کشور عزمتي ماندگار خلق نمودند که ما بايد ادامه دهنده راه آنان باشيم و وصاياي شهدا الهام بخش است که با الهام گيري و با تبعيت از ولايت فقيه بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي را حفظ کنيم.

در پايان از کتاب انديشه افلاکيان وصيت نامه شهداي شهر بهار با گرد آوري مهدي کرمي رو نمايي شد.

انتهای پیام/ خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.