مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت: تساوی با ارزشی مقابل لخویا کسب کردیم و امیدوارم کماکان به روند خوبمان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم.

بیت سعید: نتیجه گرفتن تیم از گلزنی من مهم تر است/ امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره تساوی استقلال خوزستان مقابل لخویای قطر بیان کرد: بازی سختی مقابل لخویا داشتیم و آنها از نظر امکانات و بازیکن در سطح بالایی هستند و خوشبختانه بازی خوبی مقابل آنها برگزار کردیم.

وی افزود: به دنبال پیروزی بودیم اما با این تساوی هم چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود و خوشحالم که توانستیم در صدر جدول باقی بمانیم. باید از هواداران‌مان تشکر کنم که در همه حال از ما حمایت کردند و دلگرمی دادند.

مهاجم تیم استقلال خوزستان درباره گلزنی در این بازی، اظهار داشت: من به گلزنی فکر نمی‌کنم و پیروزی تیم برای من مهم‌تر است. با این حال خوشحالم توانستم گل بزنم که این گل هم حاصل زحمات همه بازیکنان بود.

بیت سعید در پایان گفت: خوشحالم و تساوی خوبی کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به این روند ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار