برگزاری موفق انتخابات گذشته نشان می دهد استان کرمانشاه همواره یکی از استان های موفق کشور در برگزاری انتخابات در زمینه های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر شاه حسینی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در گردهمایی آموزشی و توجیهی اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: برگزاری موفق انتخابات گذشته نشان می دهد استان کرمانشاه همواره یکی از استان های موفق کشور در برگزاری انتخابات در زمینه های مختلف است.
وی هر چه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات 29 اردیبهشت سال آینده را اولویت اول دانست و گفت: انتخابات مهمترین تبلور رفتار سیاسی ، تجلیگاه خواست مردم و باعث انسجام ملی است.
شاه حسینی با تاکید بر رقابتی انتخابات خاطرنشان کرد : تخریب ، تطمیع، تهدید اقدامات مغایر امنیت ملی و وعده های فراقانونی آثار بلندمدت مخربی دارد و خلاف قوانین است.
رستم آبادی دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه هم در این مراسم با تاکید بر صیانت از آرای مردم گفت: ما امانتدار آنان هستیم و تمام فعالیتهای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی صرفا در چارچوب قانون است.
داریوش رستم آبادی با اشاره به فعالیت سرویس های جاسوسی کشورهای استکباری علیه انتخابات پیش رو گفت : مردم با حضور پرشکوه در انتخابات بار دیگر این توطئه‌های دشمنان را قاطعانه خنثی می کنند.
وی یادآور شد همه در جایگاه خود می بایست زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنند.
در ادامه آقایان علی تجری و بصیر دورخ دو تن از اعضای کمیته حقوقی و آموزشی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به ارائه آخرین نکات و قوانین مربوط به اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه پرداختند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.