مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: ۵ هزار نیروی پلیس راهور از میدان تجریش تا بهشت زهرا(س) مسئولیت راهنمایی زائران را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری که به مناسبت تمهیدات پنج شنبه و جمعه آخر سال برگزار شده بود، با بیان اینکه در این روزها عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا را در سازمان بهشت زهرا(س) داریم، اظهار داشت: برنامه های مختلف رادیو و تلویزیونی به صورت زنده و تولیدی از پنج شبکه مختلف داخلی و خارجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

وی افزود: اهدای گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید و همچنین تهیه بروشور راهنمای قطعات و نصب ۱۵ بالن راهنما از جمله اقدامات مهم سازمان بهشت زهرا(س) است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به نصب 100 تابلوی ترافیکی برای مراسم خودجوش شهروندان، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تمام موانع فیزیکی رفع شده است.

توکلی به نصب درب های اضطراری اشاره کرد و گفت: نصب کارت تبریک و پرچم نو بر سر مزار شهدا و برپایی دعای کمیل و دعای ندبه برای پنج شنبه و جمعه آخر سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد حاج احمد خمینی در حرم امام خمینی(ره)، افزود: قرار است ۸ ایستگاه صلواتی در قطعات قبور شهدا ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اینکه ۴۰ دستگاه ماشین برقی به صورت رایگان در حرم مطهر و قطعات بهشت زهرا(س) برای تردد راحت‌تر شهروندان حضور دارند، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان میدان میوه و تره بار در بهشت زهرا(س) ایجاد شده است.

توکلی با بیان اینکه از شهروندان درخواست دارم که در روزهای پایانی سال از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند، گفت: نمایشگاه گردشگری عطر یاس توسط عشایر ایرانی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم به دلیل شلوغی بیش از حد بهشت زهرا(س) حتما مواظب کودکان خود باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
پنجشنبه آخر سال یادی کنیم از رفتگان ازبین ما وبدانیم ماهم روزی خواهیم رفت پس درست زندگی کنیم .روح همه اموات ملت ایران ومسلمین در کره خاکی شاد الفاتحهشب جمعه آخرساله .دعا وطلبآمرزشیادمون نره