مانور ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان بزگزار شد.

 فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت:امروز با انجام این مانور همگی اعضای ستاد خدمات سفر استان آمادگی خود را خود را برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کردند تا بتوانیم خدماتی شایسته‌ و مطلوب را ارائه دهیم.


 دانش یزدی افزود 
:  وظایف همه دستگاه‌ها به آنها ابلاغ شده و از امروز تا پایان روز 15 فروردین در قالب این طرح به انجام شرح وظابف خود اقدام خواهند کرد.


 وی خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال سال کم خطری را داشته باشیم و مسافرین و میهمانان نوروزی در کمال ایمنی و آرامش تعطیلات خوب و خوشی را در این دیار سپری کنند.


 فاطمه دانش یزدی یادآور شد: استان یزد که استانی چهارفصل همراه با جاذبه‌های متعدد تاریخی فرهنگی است، این قابلیت را دارد که در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز بتواند پذیرای جمعیت کثیری از گردشگران داخلی و خارجی باشد.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهارکرد: برگزاری این مانور به منظور نشان دادن اوج آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی است.


 وی ادامه داد: استان یزد با دارا بودن تعداد زیادی آثار تاریخی شناسایی شده و قرارگرفتن در مسیر شاهراه جاده  ابریشم و ادویه، از دیرباز تاکنون پذیرای گردشگران و مسافرین بسیاری بوده و هست.


 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: امسال برای ایام نوروز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده‌ایم تا بتوانیم پذیرای جمعیت کثیری از گردشگران و مسافرین نوروزی باشیم و نوروزی متفاوت را برای ایشان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: کلیه موزه‌ها، محوطه‌های تاریخی و فرهنگی و مناطق نمونه گردشگری، به علاوه روستاهای هدف گردشگری این استان آماده پذیرش و استقبال از گردشگران نوروزی هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: انتظار داریم امسال شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی ورود گردشگران به استان یزد باشیم.

فاطمه دانش یزدی خاطر نشان کرد: در بحث اسکان نیز کلیه هتل‌ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانسراهای استان آماده اسکان میهمانان هستند و علاوه بر آن مدارسی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مهیا شده‌ که بتوانند کار اسکان موقت فرهنگیان را بر عهده گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای اولین بار خانه‌های استیجاری استان را ساماندهی کرده‌ایم و علاوه بر آن 46 اقامتگاه بوم‍گردی را در سطح شهرستان ها و روستاهای هدف گردشگری استان برای اسکان میهمانان نوروزی آماده کرده‌ایم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پایان گفت: تمام تلاش ستاد خدمات سفر استان یزد این است که نوروزی شاد، مفرح همراه با آرامش و ایمنی را برای گردشگران ورودی به استان رقم بزند.


انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار