با هوشیاری و سرعت عمل پلیس شهرستان نیشابور سارقان ۴۳ رأس گوسفند در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت ۴۳ رأس گوسفند از یکی از دامداری‌های بخش میان جلگه بلافاصله تیمی از مأموران پاسگاه انتظامی عشق آباد وارد عمل شدند.
وی افزود: مأموران در بررسی میدانی متوجه شدند سارقان پس از سرقت گوسفندان آن‌ها را با یک دستگاه خودرو نیسان حمل و از محل متواری شده اند که بلافاصله موضوع از طریق مرکز پیام به دیگر واحدهای انتظامی حوزه استحفاظی اعلام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت: مأموران پاسگاه عشق آباد با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده راننده خودرو را در یکی از روستاهای همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد ۴۳ راس گوسفند سرقت شده به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ مختاری تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله در بازجوئی‌های به عمل همدست ۱۹ ساله اش را معرفی که مأموران پاسگاه بلافاصله او را نیز دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: احشام با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباخته و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار