حبیبی خبر داد؛

تشکیل ائتلاف ۱+۲۱ در جبهه اصلاحات

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب از تشکیل ائتلاف ۱+۲۱ در جبهه اصلاحات خبر داد.

تشکیل ائتلاف ۱+۲۱ در جبهه اصلاحاتآرش حبیبی دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به تشكيل ائتلاف ١+٢١ اصلاح طلبان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراها، مهم‌ترین ضرورت ورود افراد باتجربه، مسئولیت پذیر و متخصص مدیریت شهری به شوراهاست. معتقديم  شوراها به مجموعه‌ای از نیروهای متخصص و صاحب نظر در حوزه سیاسی و اجتماعی نیاز دارد و بر همين اساس تشكيل چنين ائتلافى ضرورى به نظر می رسد.

وى افزود: در حال حاضر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب تنها نهادی است که سیاست ورزی را در بستر صحیح و قانونی خود که همان احزاب و تشکل های شناسنامه دار هستند قرار داده و با رویکرد حزبی به بهترین وجه از ظرفیت احزاب موثر و توانمند اصلاح طلب و هم فکر بهره می گیرد.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب با اشاره به تشكيل جلسات كميته انتخابات اين تشكل اظهار داشت: هم اکنون جلسات کمیته انتخابات این نهاد هر هفته با ریاست حجت‌الاسلام رهامی و با حضور دبیران کل احزاب اصلاح طلب عضو شورا برگزار می‌شود.

حبيبى در پايان تصريح كرد: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب متشکل از مجمع نیروهای خط امام ،حزب مردم سالاری،حزب اراده ملت، حزب وحدت و همکاری ملی، حزب آزادی،حزب همبستگی دانش آموختگان ایران(هدا)، مجمع اسلامی کارمندان خط امام، مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی، کانون همبستگی فرهنگیان است.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار