رئیس کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: پرونده هایی که امسال برای کشف کالا و ارز قاچاق تشکیل شده ۳۰ درصد بیشتر از پارسال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جهانی پور در کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان افزود: پارسال ۶۲۱ فقره پرونده برای قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که این میزان امسال به ۸۰۷ فقره افزایش یافته است.
 
جهانی پور اضافه کرد: پرونده‌های قاچاق بیشتر از یکصد میلیون تومان هم در سال گذشته ۱۸ فقره بود که امسال یک پرونده بیشتر شده است.
 
وی همچنین گفت : پارسال ۵۳۳ دستگاه خودرو‌های توقیف شد که امسال به ۴۵۴ دستگاه کاهش یافته است.
 
رئیس کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به دستگیری ۸۲۱ متهم مرد در سال گذشته گفت: امسال ۸۹۶ نفر در ارتباط با قاچاق کالا و ارز دستگیرشدند که ۹ درصد بیشتر از پارسال است.
 
جهانی پور، تعداد زنان دستگیر شده را در پارسال ۲۳ نفر ذکر کرد که امسال یک نفر بیشتر از پارسال است.
 
وی گفت: در تجهیزات جانبی ماهواره در ۱۱ ماه پارسال، ۲ هزار ۵۶۸ تجهیزات کشف شد که امسال به ۸ هزارو ۸۶۲ تجهیزات ماهواره‌ای رسیده است.
 
بگفته رئیس کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، پارسال ۱۴۸ هزار و ۳۹۸ پاکت سیگار و امسال ۸۱۵ هزار و ۶۶۴ پاکت کشف شده که ۴ و نیم برابر است.

جهانی پور افزود: کشف کفش ۲ و نیم برابر، کیف ۷۰ درصد، کود شیمیایی حدود سه برابر، مواد اولیه چرم سازی ۵۰ درصد، احشام ۱۵ درصد و لوازم خانگی و آشپزخانه هم چهار برابر شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار