مدیر هتل کوثر اصفهان گفت: دومین هتل 5 ستاره اصفهان نوروز امسال برای نخستین بار آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان،محمدعلی ابوطالبی اظهارکرد: مدیریت هتل کوثر به عنوان دومین هتل 5 ستاره استان اصفهان و با دارا بودن بالاترین ظرفیت اقامتی، با آماده‌سازی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات خود در سال 1395 سعی داشته تا در تمامی فصول کاری به ویژه پذیرایی از میهمانان نوروزی از تمامی توان بالقوه مجموعه استفاده کند.

وی افزود: در راستای بهینه‌سازی خدمات در این واحد اقامتی با عنایت به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» به عنوان مصادیق عملی این شعار می‌توان به مواردی همچون بازسازی و توسعه رستوران سیمین و تبدیل آن به نخستین رستوران شهر اصفهان که به صورت24  ساعت فعالیت می‌کند، اشاره کرد.

مدیر هتل کوثر اصفهان گفت: همچنین ساخت و بهره‌برداری از طبقات 6 و 7 فاز 2 طرح توسعه هتل کوثر و تأمین بیش از 90 درصدی اقلام و تجهیزات از محل منابع داخلی، با حداقل زمان و هزینه مناسب به همراه بهره‌گیری از فناوری روز و طراحی خاص و ترکیب اتاق‌ها جهت اقامت مهمانان، مقارن با شب عید غدیر خم در شهریور 1395 از دیگر اقدامات است.

وی به بهره برداری از رستوران سبز مقارن با دهه فجر 1395 اشاره کرد و افزود: این رستوران به عنوان بزرگترین رستوران روباز شهر با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، همچون سبک منوی غذایی سالم، بدون روغن و رژیمی به بهره‌برداری رسیده است.

ابوطالبی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری آزمایشی از مجموعه ورزشی این هتل مقارن با ایام مبارک دهه فجر 1395 خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی به عنوان یکی از بهترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ورزشی اصفهان با ویژگی‌های متمایزی چشم‌انداز بسیار زیبا به باغ‌هتل، طراحی زیبا، خاص و مدرن، مشتمل بر استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سالن ماساژ(اسپا) و آرایشگاه است.

وی به دیگر امکانات جدید این هتل اشاره کرد و عنوان داشت: راه‌اندازی غرفه شیرینی، دسر و ارتقای محصولات به بیش از 80 نوع کیک، شیرینی و دسر، بهسازی اتاق های فاز 1 در راستای ارتقای کیفی خدمات اقامتی در دی ماه 1395، استفاده از خدمات و توزیع‌کنندگان داخلی در زمینه تأمین اقلام، مواداولیه، تجهیزات و کالاهای هتلی، ایجاد بستر برخورداری اقشار گسترده‌تر جامعه از خدمات پذیرایی با تهیه پکیج‌های متنوع فروش بوفه‌های غذا در رستوران‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی، اعیاد و... همچنین سنجش مستمر رضایت مشتریان در کلیه حوزه‌های فروش خدمات و شفاف‌سازی فرآیند قیمت‌گذاری محصولات و خدمات در چارچوب مجوزهای قانونی و تأمین امنیت خاطر مهمانان از دیگر اقدامات این هتل در آستانه نوروز به شمار می‌رود.





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار