دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

موناکو 3 (6) - منچسترسیتی 1 (6)/بازگشت به سبک فرانسوی

سیتی که در دیدار رفت با نتیجه 5-3 به پیروزی رسیده بود، در دیدار امشب با نتیجه 3-1 شکست خورد تا به دلیل گل خورده بیشتر در خانه، از دور رقابت ها حذف شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،ترکیب تیم های موناکو و منچسترسیتی برای بازی دو تیم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شد.در بازی رفت شاگردان گواردیولا در یک نمایش هیجان انگیز با نتیجه پنج بر سه از سد شاگردان ژاردیم گذشتند و این مسابقه نیز دیدار جذابی از کار درآمد و این بار موناکو سه بر یک پیروز شد تا به لطف گل زده در خانه حریف بیشتر راهی یک چهارم نهایی شود.
 
موناکو

 سوباسیچ، سیدیبه، جمرسون، راگی، مندی، فابینیو، باکایوکو، سیلوا، لمار، امباپه، ژرماین

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، استونز، کولاروف، کلیچی، فرناندینیو، استرلینگ، سیلوا، دی بروین، سانه، آگوئرو
 
موناکو 3 (6) - منچسترسیتی 1 (6)/بازگشت به سبک فرانسوی 
 
در نیمه نخست این مسابقه تیم موناکو بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و از همان ابتدای بازی با حملات پرتعداد روی دروازه حریف خطرساز شد. در نهایت خط دفاع متزلزل سیتی هفت دقیقه بیشتر دوام نیاورد و دروازه شان باز شد. بعد از گل نیز شاگردان ژاردیم عقب ننشستند و باز هم بازی هجومی را انجام دادند و در دقیقه 29 گل دوم را هم زدند. نیمه نخست با برتری محسوس موناکو و با پیروزی دو بر صفر این تیم به پایان رسید.
 
در نیمه دوم شاگردان گواردیولا که خود را حذف شده می دیدند سبک بازی خود را عوض کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موناکو را وادار به عقب نشینی کردند. فشار سیتی در نیمه دوم لحظله به لحظه بیشتر می شد و بازیکنان این تیم به خصوص آگوئرو چندین فرصت گلزنی عالی را از دست دادند. اما سرانجام دقیقه 71 سانه بهترین بازیکن سیتی در این دیدار روی یک ریباند قفل دروازه موناکو را شکست . موناکو که با نتیجه دو بر یک حذف می شد دوباره هجوم خود را آغاز کرد و سیتی عقب نشست و تنها شش دقیقه بعد گل سوم را زد.  پس از گل سوم بازیکنان با انگیزه موناکو بازی را اداره کردند تا در نهایت موفق شدند سه بر یک پیروز شوند و در مجموع با تساوی شش بر شش و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به جمه 8 تیم پایانی راه یافتند.
 
 موناکو 3 (6) - منچسترسیتی 1 (6)/بازگشت به سبک فرانسوی
 
شرح گلها :
 
 دقیقه 8: مندی از سمت چپ به داخل محوطه جریمه منچسترسیتی نفوذ کرد ولی توپ او توسط مدافعان دفع شد و به برناردو سیلوا رسید و او نیز با یک پاس عرضی ام باپه را صاحب توپ کرد و وی توپ را به گل اول منچسترسیتی تبدیل کرد.

دقیقه29 : مندی در فضای خوبی صاحب توپ شد و سانتر زیبایی به روی دروازه ارسال کرد که فابینیو توانست با یک ضربه دقیق آن را به گل تبدیل کند.
 
موناکو 3 (6) - منچسترسیتی 1 (6)/بازگشت به سبک فرانسوی

دقیقه 71: دروازه بان موناکو شوت استرلینگ را مهار کرد اما سانه در برگشت موفق شد دروازه را باز کند.

دقیقه 77: ضربه آزاد لمار روی دروازه ارسال شد و باکایوکو با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه سمت راست دروازه کابایرو  چسباند.
 
 موناکو 3 (6) - منچسترسیتی 1 (6)/بازگشت به سبک فرانسوی
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار