بیش از ۸۰ نفر از عوامل ایجاد اخلال در نظم عمومی در چهارشنبه پایان سال در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید هادی شریعت یار معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم افزود: این افراد در چهارشنبه پایان سال در سطح شهر اقدامات برهم زننده نظم نوعی رعب و وحشت در بین شهروندان انجام داده بودند.
 
وی افزود: این افراد عصر دیروز به منظور آگاهی از میزان خساراتی که به سطح شهر و اموال عمومی و خصوصی وارد آورده بودند، به این مناطق آورده شدند و مدتی به پاکسازی محل پرداختند.


معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهدگفت: همچنین این تعداد برای پی بردن به آثار سوء رفتارهای پرخطر از بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) نیز بازدید کردند.

شریعت یار افزود: دستگیرشدگان به عنوان افراد پرخطر در ایام چهارشنبه پایان سال شناسنامه دار می‌شوند و در طول سال کلاسهای توجیهی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت:: همچنین این افراد در سالهای آینده یک روز قبل از چهارشبه پایان سال به دادسرا فراخوانده می‌شوند و تا پایان مراسم چهارشنبه پایان سال بازداشت خواهند بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: محرومیت این افراد از شرکت در مراسم چهارشنبه پایان سال تا هنگامی است که احساس شود دیگر خطری برای امنیت جامعه و شهروندان ندارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این کلانشهر در ایام چهارشنبه آخر سال کشف شد.
 
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار