فعالیت در هر رشته‌ای نیازمند تلاش و علاقه است به ویژه فعالیت در رسانه‌ها نیازمند، پیگیری، پشتکار، عشق و علاقه بیشتری است.

فعالیت در رسانه‌ها نیازمند، پیگیری، پشتکار، عشق و علاقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  احمد پهلوانیان  مدیرکل صدا و سیمای یزد شب گذشته در مراسم گردهمایی پایان سال باشگاه خبرنگاران جوان استان گفت: فعالیت در هر رشته‌ای نیازمند تلاش و علاقه است به ویژه فعالیت در رسانه‌ها نیازمند، پیگیری، پشتکار، عشق و علاقه بیشتری است.

وی افزود: زمانی که به سمت مدیرکلی صدا و سیما منصوب شدم، نخستین بازدید خود را از محل باشگاه خبرنگاران جوان داشتم که در ساختمان سابق وضعیت مناسبی نداشت و که با اختصاص ساختمان جدید به این باشگاه، فعالیت‌های خبرنگاران این باشگاه نیز رشد قابل قبولی داشته است.

پهلوانیان عنوان کرد: خوشبختانه فضایی که قبلا نسبت به خبرنگاران باشگاه خبرنگاران وجود داشت، تغییر کرده و خبرنگاران این باشگاه در برنامه‌های بسیاری حضور دارند و حتی اخبار حساس نیز توسط این خبرنگاران تهیه می‌شود و در بخش ورزشی نیز برخی از تولیدات خبرنگاران جوان در شبکه‌های ملی پخش می‌شود که این نشان از خودباوری و تسلط باشگاه خبرنگاران استان یزد دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات همیشه بوده و همچنان خواهد بود، گفت: با همفکری و تلاش همه مشکلات قابل حل است و بسیاری از مشکلات بزرگ را با همکاری همه کارکنان صدا و سیما رفع کرده‌ایم و به فضل خداوند با همکاری و تلاش شما مشکلات پیش رو رفع خواهد شد و امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر خبرنگاران جوان در رشته‌های مختلف خبری باشیم.

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: فعالیت خود را از سال 1382 از باشگاه خبرنگاران جوان آغاز کردم و افتخارم این است که در این محل فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کردم و در حال حاضر افتخار همراهی با خبرنگاران جوان را دارم.

علی بختیار امینی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی که با حمایت مدیرکل صدا و سیما در این مرکز شتاب بیشتری داشته، نقش مهمی در افزایش سطح علمی خبرنگاران جوان دارد به ویژه آنکه در جذب افراد جدید نیز علاقمندان بسیاری مراجعه کرده‌اند و امیدواریم با توجه به استقبالی که صورت گرفته، چهره‌های جدیدی را در عرصه باشگاه خبرنگاران جوان و رسانه‌های استان شاهد باشیم.

دورهمی پایان سال 1395 باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد بامدیرکل صدا و سیما و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

مهدی صفوی‌زاده از طنزپردازان استان یزد و کشور به اجرای برنامه پرداخت و از خبرنگاران برتر باشگاه خبرنگاران جوان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ی


                        




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار