سرپرست دانشگاه علوم پزشكی كاشان گفت: راه‌اندازی دستگاه ام،آرآی بيمارستان شهيد بهشتی از اوایل سال 96 عيدی اين دانشگاه به شهروندان در سال جديد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهيم كوچكي نصرآبادي، در گفتگو  با خبرنگاران گفت:جديدترين دستگاه ام آرآي با هزينه‌اي بيش از 50 ميليارد ريال از محل اعتبارات وزارتخانه و دانشگاه خريداري و حواله آن صادرشده و در حال بارگيري‌است.
وي با اشاره به اينكه دستگاه ام آرآي بيمارستان نقوي به تنهايي پاسخگوي نياز بيماران منطقه كاشان نيست گفت: خريد و راه‌اندازي دستگاه ام،آرآي بيمارستان شهيد بهشتي كمك شاياني را جهت ارائه خدمات بهتر و بيشتر به  يماران اين حوزه تشخيصي خواهدداشت.
به‌گفته‌وي، اجراي 40 پروژه سلامت دانشگاه علوم پزشكي كاشان در حال رايزني و هماهنگي است كه 10 طرح آن در اوايل سال آينده بهره‌برداي خواهدشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي كاشان، پيگيري احداث بيمارستان 200 تخت‌خوابه واقع در بلوار امام رضا(ع) در كاشان را از اولويت‍‌‌هاي خود در ارتقاي سلامت و افزايش تخت‌هاي بيمارستاني دانشگاه دانست و گفت:در ايام تعطيلات و طول مدت طرح سلامت ستاد نوروزي به صورت روزانه از مراکز بازديد خواهند داشت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.