منابع آگاه در پلیس فرانسه اعلام کردند یک بسته پس از باز شدن در دفتر صندوق بین المللی پول در مرکز پاریس منفجر و بر اثر آن یک تن دچار جراحات سطحی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ منابع خبری از وقوع یک انفجار در شهر پاریس خبر می دهند. براثر انفجار یک بسته پستی در ساختمان دفتر اروپایی صندوق بین المللی پول در پاریس خیابان ایئنا ، منشی این دفتر مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تولون، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه پنجشنبه انفجار در دفتر صندوق بین المللی پول در پاریس را « حمله » توصیف کرد. 

گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن هم حاکیست، کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول اقدام خشونت آمیز علیه دفتر صندوق بین المللی پول در پاریس را محکوم کرد.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی هم گزارش داد؛ یک نفر بر اثر انفجار نزدیک دفاتر صندوق بین المللی پول در پاریس، پایتخت فرانسه مجروح شد.

منابع آگاه در پلیس فرانسه امروز پنجشنبه اعلام کردند یک نامه پس از باز شدن در دفتر صندوق بین المللی پول در مرکز پاریس منفجر و بر اثر آن یک تن دچار جراحات سطحی شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس ، اداره پلیس پاریس امروز در توئییتر خود اعلام کرد در پی انفجار یک بسته مشکوک که به زخمی شدن یک تن انجامید ،‌ هم اکنون عملیات پلیس در دفاتر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در مرکز پاریس ادامه دارد.

یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفت :‌« یک بسته ارسالی به دفتر صندوق بین المللی پول در پاریس در حین باز شدن منفجر شد. »‌

این حادثه شش هفته قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه و در حالی صورت می گیرد که گزارشها از کشف و شناسایی یک بسته بمبگذاری شده دیگر در دفتر ولفگانگ شوئبله وزیر دارایی آلمان در روز چهارشنبه حکایت دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار