ساری،

بازدید زائران مازندرانی از سرزمین رشادت ها

6 هزار زائر مازندرانی تاکنون از مناطق جنگی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم موقر مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران گفت: پیش بینی می شود شمار زائران راهیان نور امسال به 19 هزار نفر برسد و تا کنون 6 هزار زائر از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه 4 هزار مازندرانی در29 اسفند سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی (ره) و در شب سال تحویل زائر مناطق عملیاتی خواهند بود افزود: هزار و 700 نفر در هفت تپه و 2 هزار و 500 زائر در شلمچه، زمان سال تحویل حضور دارند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران با اشاره به اعزام کاروان خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی گفت: 5 خانواده شهدای مدافع حرم و 5 خانواده شهدای دفاع مقدس و یک خانواده شهید مرزبانی میهمان اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر هستند.

سرهنگ موقر با بیان اینکه تاکنون 8 استان کشور تحت پوشش خدمات سپاه کربلا قرار دارد افزود: 400 خادم شهید از اول اسفند تا کنون به یادمان های چزابه، هفت تپه، یادمان اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران اعزام و آخرین مرحله اعزام خادمین هم با حضور 113 نفر انجام می شود.

وی گفت: 400 طلبه از حوزه های مقاومت بسیج مازندران نیز به عنوان راوی و مبلغ در برگزاری اردوی راهیان نور امسال فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار