شهردار اردبیل گفت: تصویب به موقع لایحه بودجه مزیت ارزشمند برنامه‌های شهرداری در سال ۹۶ است که این موضوع نشان از توجه ویژه مسئولین است که زمینه‌ساز اجرای برنامه‌های سال آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در سال 95 با رسیدگی به نامه‌های واصله در اردبیل اظهار کرد: تصویب به موقع لایحه بودجه مزیت ارزشمند برنامه‌های شهرداری در سال 96 است که این موضوع نشان از توجه ویژه مسئولین است که زمینه‌ساز اجرای برنامه‌های سال آینده خواهد بود.

وی ضمن تشکر از اهتمام اعضای شورای شهر در بررسی دقیق به موقع لایحه بودجه سال 96 افزود: نظرات موافق و مخالف تک تک اعضای شورای شهر در بررسی محورهای مختلف بودجه منبع ارزشمند تجربه و مطالعه در برنامه‌های اجرایی شهر است و به طور حتم یک امتیاز و شتاب جهشی برای سال آینده به شمار می‌رود و پروژه های در دست اجرا با مطالعات لازم پیش خواهد برد.

وی افزود: امیدواریم در این زمینه شاهد همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولین و تحقق اهداف مورد نظر در رابطه با اجرای برنامه‌های سال آینده باشیم و بتوانیم با برطرف کردن مطالبات مردم گامهای اساسی برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.