68 ایستگاه فرهنگی پلیس در تعطیلات نوروز 96 در مبادی ورودی، مناطق توریستی و تفریحی مازندران راه اندازی شد.

راه اندازی 68 ایستگاه فرهنگی پلیس در تعطیلات نوروز

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: در راستای اطلاع رسانی،آگاهسازی عمومی و ارائه هشدارهای انتظامی و اجتماعی برای پیشگیری از جرایم در ایام تعطیلات نوروز 96 ایستگاه های فرهنگی پلیس در سطح شهرستان ها و مبادی ورودی استان در محورهای مواصلاتی پیش بینی و راه اندازی می شود.

وی افزود: در همین خصوص با استفاده از ظرفیت گروه تبلیغی بقیه الله از طلاب حوزه علمیه قم، بسته های فرهنگی در قالب لوح فشرده سی دی ، بروشور، تراکت و اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی و شهروندان توزیع خواهد شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از تدارک ساخت و تولید برنامه سفر بخیر با مشارکت صدا وسیمای مرکز استان به تعداد 15 برنامه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت : با هماهنگی معاونت صدای مرکز مازندران در ویژه برنامه های رادیویی نوروز پیام های هشداری پلیس و اطلاعات ترافیکی محورهای به صورت روزانه ارائه خواهد شد .

سرهنگ باقری با اشاره به مراجعه بیش از 5 هزار و 600 نفر به مرکز مشاوره آرامش، افزود : 14هزار و 770 فقره پرونده در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان تشکیل شد که 74 درصد از این پرونده ها منجر به صلح و سازش شد .

وی از اجرای طرح نوروزی از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 96 در استان مازندران خبرداد و گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت ها از سراسر کشور به استان مازندران، با مشارکت دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی 200 پایگاه ثابت و 572 اکیپ سیار هلال احمر و اورژانس با همکاری پلیس، مسئولیت ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارند .

انتهای پیام/ ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.