بخشدار مرکزی گلپایگان گفت: باهدف خدمت‌رسانی به مسافران و جلوگیری از حوادث، مانور اعلام آمادگی 30 اکیپ خدمات و امداد‌ نوروزی شهرستان گلپایگان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا توسلی امروز در حاشیه مانور اکیپ‌های نوروزی اظهار داشت: مانور آمادگی با حضور  30 اکیپ نوروزی جهت خدمت‌رسانی بیشتر در ایام نوروز به مسافران و جلوگیری از حوادث برگزار شد.

وی افزود: اکیپ‌های نوروزی از 25 اسفند تا 13 فروردین آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در راهه‌ای مواصلاتی و ورودی‌های شهرستان گلپایگان هستند.

بخشدار مرکزی شهرستان  گلپایگان گفت: مراکز درمانی و امدادی در ایام نوروز باید در هر لحظه آماده خدمت‌رسانی باشند ضمن اینکه تمام مراکز درمانی به ویژه کلینیک‌های خصوصی باید کشیک نوروزی داشته باشند.

توسلی با تأکید بر اجرای مصوبات نوروزی از سوی دستگاه‌های مرتبط تصریح کرد: به منظور آمادگی بیشتر برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز این مانور برگزار شد.

مانور اعلام آمادگی نوروزی با حضور اکیپ راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان،  اداره گاز،  اورژانس 115، شهرداری‌ها، پلیس‌راه، نیروی انتظامی از محل اداره راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای و هلال‌احمر آغاز و با عبور از مسیرهای اصلی شهر گلپایگان برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.