استاندار بوشهر گفت: سال آینده در استان بوشهر به عنوان سال کارآفرینی و تصویب پروژه‌ها با نگاه اشتغال‌زایی است.

سال آینده در استان بوشهر سال کارآفرینی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مصطفی سالاری ظهرامروز در آخرین نشست هم اندیشی توسعه و اشتغال روستایی استان بوشهر در بخش بندرریگ شهرستان گناوه با اشاره به نقش مهم این نشست‌ها در تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: با توجه به اینکه در این نشست‌ها مشکلات مردم از زبان خودشان بیان می‌شود رضایت کننده است که پس از دسته بندی کارشناسی در تصمیم‌گیری‌ها و تخصیص بودجه تاثیرگذار است.

وی با اظهار خرسندی از تسریع پروژه‌های عمرانی و گردشگری در روستاهای استان بوشهر گفت:سال آینده در استان بوشهر به عنوان سال کارآفرینی و  تصویب پروژه‌ها با نگاه اشتغال‌زایی است.

سالاری با تاکید بر حمایت از کارآفرینان در عرصه‌های مختلف بیان کرد: هر اقدامی که به کارآفرینی و اشتغال و درآمدزایی منجر شود مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بندر ریگ دارای ظرفیت بالایی اقتصادی و تجاری است گفت: شناسایی ظرفیت‌ها برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کوچک و متوسط در روستاها مورد توجه قرار دارد که در این حوزه نقش دهیاران بسیار مهم و موثر است.

استاندار بوشهر ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران این عرصه را مشروط به درآمدزا و اشتغال‌زا برای مردم دانست.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.