استاندار آذربایجان شرقی از اعضای هیئت های نظارت و اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهرو روستا استان خواست با یکدیگر تعامل ، همدلی و وحدت داشته باشند.

ضرورت تعامل و همدلی هیئت های نظارت و اجرایی انتخاباتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در جمع مسئولان هیئت های نظارت  و فرمانداران شهرستانهای استان با بیان اینکه همه باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند افزود: اعضا باید برادارانه برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات تلاش کنند.
به گفته وی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بدور از هرگونه حاشیه  و اختلافی بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی برگزار شد در این دوره نیز  باید اختلافات با همدلی در شهرستان برطرف شود و نباید کار به جایی برسد  که اختلافات به سطح کشور برسد و آنها برای ما حکمیت کنند .
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:مجریان انتخابات باید بدور از هرگونه حب و بغض و دخالت دادن تفکرات سیاسی بر اساس مر قانون به تکالیف خود عمل کنند.
وی خاطر نشان کرد : در تایید و رد صلاحیت افراد باید بسیار دقت شود و بدون در نظر گرفتن جناح بندی سیاسی به هرکسی که به نظام جمهوری اسلامی معتقد است اجازه حضور در صحنه انتخابات داده شود تا مردم نامزد شایسته را برگزینند.
رئیس ستاد انتخابات استان نیز با بیان اینکه هیئت های اجرایی و نظارت هیچ کدام ارجحیتی بریکدیگر ندارند و باید با یکدیگر تعامل داشته باشند؛از مسئولان ذیربط خواست دلایل رد صلاحیت به صورت شفاف به نامزدها اعلام و فرصت برای شنیده شدن دفاعیات آنها فراهم شود.
شبستری خیابانی سیاه نمایی و زیر سوال بردن عملکرد نظام و دولت توسط برخی از نامزدهای انتخاباتی برای کسب رای را کاری ناشایست دانست و از آنها خواست بجای این کارها برنامه ها و توانمندی های خود را بیان کنند و از بیان سخنانی که در حدود اختیارات آنها نیست بپرهیزند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی هم ثابت نبودن مکان،زمان  و اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراها و تعداد زیاد افراد ثبت نام کننده را از مشکلات  پیش روی این هیات دانست  و گفت:تنها با هماهنگی ، همفکری ، کمک فرمانداران و پایبندی بر قانون می توان از بروز مشکل جلوگیری کرد.
سلمان خدادادی تاکید کرد:باید به دور از در نظر گرفتن ارتباط کاندیداها با یک مسئول در مورد صلاحیت آن تصمیم گیری و اگر فردی صلاحیت لازم برای تایید شدن را ندارند به صورت قاطع از نظر اعلام شده دفاع شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.