رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: تجربه بالای فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان انتخاب مدیران و فرماندهان شایسته و تلاش کارکنان انتظامی باعث شده تا وضعیت امنیتی نسبت به سنوات گذشته در سطحی بسیار مطلوب و پایدار باشد.

امنیت مطلوب و پایدار استان نتیجه انتخاب فرماندهان شایسته است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا و نماینده ویژه فرمانده محترم ناجا با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) استان سیستان و بلوچستان ضمن ابلاغ پیام تبریک فرمانده محترم ناجا به مناسبت فرا رسیدن سال نو، گفت: بررسی عملکرد انتظامی استان و بازدیدهای میدانی انجام شده حاکی از وضعیت مطلوب استان در طول سه سال گذشته است و این موضوع نشان از فرماندهی قوی و مبتکرانه و عزم و اراده جدی نیروهای جان بر کف در جهت تامین نظم و امنیت استان بوده است. 

در ادامه سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیر مقدم، در خصوص تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع)، گفت: تعداد 12457 نفر نیروی انسانی، 1061 دستگاه خودرو و 841 دستگاه موتورسیکلت در طرح امنیت تعطیلات نوروزی سال 96 بکارگیری و استفاده شده اند. 

سردار رحیمی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ مشترک نیروی انتظامی با واحدهای امدادی و خدمت رسان در ستاد انتظامی استان، بیان داشت: در این رزمایش که با حضور رئیس شورای تامین و استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولین استانی با محوریت نیروی انتظامی برگزار شد، بیش از 4 هزار همیار و فرهنگیار در ایام تعطیلات نوروزی با پلیس همراهی و همکاری دارند. 

وی با بیان اینکه از تعداد 1041 نفر ظرفیت پلیس افتخاری استان در طرح امنیت تعطیلات نوروزی استفاده شده است، افزود: کلیه نیروهای یگان ویژه، یگان های تکاوری 9 گانه، پلیس راهور و پلیس راه شمال و جنوب جهت آسایش و رفاه مسافران نوروزی و هم استانی های عزیز در آماده باش صد در صد می باشند. 

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی، تعامل و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، آتش نشانی ها، اورژانس، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه ها و مراکز درمانی انجام شده و تعداد 3 فروند بالگرد آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشد. 

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تعامل و هماهنگی لازم با قرارگاه قدس سپاه استان، سپاه سلمان و مرزبانی، افزود : تعداد 26 تیم نظارتی نحوه خدمات رسانی به آحاد مردم را مورد کنترل و بازدید قرار می دهند تا امنیت تعطیلات نوروزی به طور کامل و مطلوب برای شهروندان تامین شود.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.