رجا اعلام کرد؛

قطار فوق العاده رجا برای مسافران شیراز

قطار مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا در روزهای پایانی سال برای متقاضیان سفر به شیراز و بالعکس قطار فوق العاده راه اندازی کرد.

قطار فوق العاده رجا برای مسافران شیرازبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رجا از راه اندازی قطار فوق العاده برای متقاضیان سفر به شیراز خبر داد و  افزود: قطار فوق العاده تهران-شیراز با سازمان چهار تخته درجه یک پارسی و پلور در تاریخ های 27 و 29 اسفند از تهران حرکت می کند و 28 و 30 اسفند به تهران مراجعت خواهد کرد.

بلیت این قطار همچنین سایر ظرفیت‌های باقی مانده در مسیرها و تاریخ های مختلف از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم های اندروید، سامانه ی 1539) در دسترس است و هموطنان گرامی می توانند بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.

طرح سفرهای نوروزی با قطارهای رجا از 25 اسفند آغاز شده است و 15 فروردین 1396 خاتمه می‌یابد، ضمن این که شرکت رجا برای سفرهای نوروز سال جاری، در برخی از تاریخ‌ها و قطارها در مسیرهای مختلف تخفیف هایی را نیز اعمال کرده است.  

هموطنان گرامی برای آگاهی از موجودی بلیت، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، تخفیفات و تسهیلات و ... علاوه بر تماس با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 1539 (تهران) و 88347073 -021 (شهرستان‌ها)، می‌توانند به سایت رجا نیز مراجعه کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار