من از سال 92 تحت نظر یک پزشک متخصص ریه بودم که با گرفتن عکس‌هایی از قفسه سینه‌ام، پی به عفونی بودن سیستم گوارشی من برد.

بیماری‌ام را جدی نگرفتم/ از سال 92 تحت نظر متخصصان بودم
امیر آتشانی بازیگر تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شروع مشکلات ریوی خود از سال 92 اظهار داشت: من از سال 92 تحت نظر یک پزشک متخصص ریه بودم که با گرفتن عکس‌هایی از قفسه سینه‌ام، پی به عفونی بودن سیستم گوارشی من برد و از همان زمان به من هشدار‌های لازم را دادند.
 
وی بیان کرد: متأسفانه من در آن زمان مشکلات پزشکی‌ام را جدی نگرفتم. به طوری که در همان سال 92 تله فیلمی را با تمام سختی‌ها و مشقت‌های فراوان بازی کردم.
 
آتشانی عنوان کرد: امسال نیز در هنگام رفتن به سر کار و انجام کارهای روزمره مشکلاتی برای تنفس و سیستم گوارشی من به وجود می‌آمد؛ به طوری که ورود آلودگی هوا در سه ماه آخر سال مشکل بیماری مرا وخیم کرد.
 
این بازیگر تلویزیون و تئاتر تأکید کرد: پزشکی که تحت نظر او بودم، به من در مورد استعمال دخانیات و عوارض شدید آن هشدارهای لازم را داده بود که اوایل به آن بی‌توجه بودم؛ اما پس از مدتی سیگار را ترک کردم.
 
وی ادامه داد: من زمانی را در بیمارستان شریعتی بستری بودم که برای دیدن والدینم به شهر فیروزکوه رفتم. نهایتا به خاطر وخامت حالم در بیمارستان فیروزکوه بستری شدم و سپس برای انجام معاینات پزشکی مدتی را در بیمارستان انصار سپری کردم. الان دو روز است که در بیمارستان مسیح دانشوری تحت مراقبت پزشکان متخصص گوارش هستم.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.