امام جمعه ی موقت رشت در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلای امام خمینی این شهر: نوروز فرصتی برای تجلی ابراز محبت و کمال انسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین پور رضا امام جمعه ی موقت رشت در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلای امام خمینی گفت: در ایام‌ نوروز از نیازمندان دستگیری کنید و فریضه ی ارزشمند صله رحم را بجا بیاورید.

وی افزود: زرق و برق دنیای مادی و تجمل گرایی نباید آدمی را از اصل و ذات خویش که همان نوع دوستی و ابراز محبت است دور کند.

امام جمعه ی موقت رشت افزود: بر اساس فرمایشات امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام ، کسی که توانایی ابراز محبت و تعامل با اطرافیان خود را نداشته باشد ضعیف است و مومن واقعی باید از این خصیصه در هر شرایطی بدور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پور رضا گفت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، انتخاباتی پرشور و حماسی الزامی است.

وی افزود: علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری که نامزدها باید با اتکاء به توان و سابقه ی اجرایی خویش با برنامه وارد شوند ، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز نیروهای کارآمد و با تجربه قدم پیش بگذارند تا فضای شهری و روستایی استان عرصه ی تلاش و خدمتگذاری برای عموم شهروندان باشد.

امام جمعه ی موقت رشت گفت: روحیه ی خدمتگذاری و اخلاص از وجوه بارز فرهنگ اسلامی - ایرانی است.

وی تصریح کرد: سیره ی اهل بیت بویژه فاطمه ی زهرا سلام الله علیها ،منبع عظیمی از ذخایر الهی است که امروز در مواجهه با هجمه های ممتد فرهنگ بیگانه می تواند عاملی موثر در کاهش بروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی باشد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.