قزوین؛

امام جمعه قزوین : مشکلات مردم در آستانه انتخابات پیش رو فراموش نشود

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : تشدید سیاسی انتخابات اوضاع را تغییر داده است و موجب شده تا گاهی مسئولان به جای انجام کار به فضای انتخاباتی توجه کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وی افزود :در آستانه برگزاری انتخابات از مسئولان انتظار داریم این رویداد سیاسی آنان را از حل مشکلات مردم غافل نکند.
 
امام جمعه قزوین : مشکلات مردم در آستانه انتخابات پیش رو فراموش نشود 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نکات مثبت و منفی امسال ، بدعهدی آمریکا در برجام علی رغم امتیازات داده و اقتدار دفاعی کشور را از مهمترین منفی و مثبت های سال دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اینکه تکیه کردن به نظام در حال فرو پاشی آمریکا یعنی قرار گرفتن زیر آوار آلودگی ، گفت : ما هیچ گاه معرفت و عزت را رها نمی کنیم تا به دیوار در حال فرو ریختن استکبار تکیه کنیم .

امام جمعه قزوین به آمار های غیر واقعی اشاره کرد و گفت : آمار ها در زمینه اشتغال و تورم بسیار متفاوت تر است از انچه که از دولتمردان می شنویم .

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه سال 95 را مقام معظم رهبری سال اقدام و عمل نامگذاری کردند گفت : اگر می خواهیم شرمنده نباشیم باید آمار روشنی از اشتغال ,خودکفایی ارائه دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : اگر به جای استفاده از کالاهای داخلی به سراغ کالاهای خارجی رفتیم ,اگر گر نگاه صادراتی تبدیل به واردات شد چرخه صنعت دیگران را به گردش درآورده و خود را به زحمت انداخته ایم .

وی در ادامه ، اقتدار نظامی , پیشرفت موشکی ,سال حماسه و ایثار آتشنشانان در حادثه پلاسکو  را از اتفاقات خوب امسال بیان کرد .
 
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: مسئولان نباید از خیرخواهی دیگران دلخور شوند زیرا گاهی خیرخواهی به صورت انتقاد و گاهی تذکر و نصیحت است.
 
امام جمعه قزوین با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: باید تلاش کنیم سبک زندگی آن بانوی بزرگ ، الگویی برای زندگی امروز ما باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار