دشتی

هفتمين جشنواره همدلى اهالى روستاى باغ على باقر

هفتمين جشنواره همدلى اهالى روستاى باغ على باقر با هدف تحکیم بنیان خانواده در جوار مسجد اين روستا برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در اين گردهمايى بيش از 500 نفر از ساكنان قدیمی روستاى باغ على باقر و روستاهاى همجوار و منسوبان روستا كه در شهرهاى ديگر استان بوشهر و در استان هاى ديگر ساكن و شاغل هستند با هدف تحکیم بنیان خانواده، همدلى بين اهالى و حفظ فرهنگ بومى و تقويت روابط اجتماعى و صله رحم خانوادگى در جوار مسجد اين روستا گرد هم آمدند.

اقامه نماز ظهر و عصر دسته جمعی، خوردن ناهار در کنار همدیگر، اجرای بازی‌های بومی و محلی و برنامه ها و مسابقات فرهنگى، اجتماعى از برنامه‌های این گردهمایی یک روزه در روزی پر از نشاط بود.

ارائه گزارش عمران و آبادى روستا، ارائه عملكرد يك ساله مؤسسه خيريه روستا، تجليل از نخبگان علمى، كارآفرينان، شاغلان و مديران موفق و چهره هاى برتر ورزشى روستا،  تكريم و نكوداشت بزرگان و سالخوردگان، نمایش هنرهای دستی و تهيه غذاهاى محلى از برنامه های این روز در فضای مفرح این جشنواره بود.

اعضای این روستا برای اتحاد و انسجام بیشتر همچنین بنای چند کار و تصمیم را گذاشتند.

روستای باغ علی باقر از روستاهای بخش مرکزی شهرستان دشتی و در حال حاضر خالی از سکنه می باشد و مردم این روستا در برخی از مناسبتهای سال در این آبادی ابااجدادی خود به دور هم گرد می آیند و ضمن گردهمایی که برپا می کنند و دیدارهایی که با هم دارند، خیرات خود را هم انجام می دهند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.