شهرکرد؛

شهرستان بروجن آماده میزبانی از ۳۰۰ هزار میهمان نوروزی

شهرستان بروجن آماده میزبانی از ۳۰۰ هزار میهمان نوروزی در نوروز ۹۶ است.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید سیف الله فیاضی فرماندار بروجن گفت: تمهیدات لازم جهت میزبانی از ۳۰۰ هزار مسافر در اماکن اقامتی و سیاحتی این شهرستان برای نوروز ۹۶ اتخاذ شده است.

وی افزود: ۸۰ کلاس درس، مراکز اقامتی، مکان‌های عمومی دولتی و بخش خصوصی با امکانات رفاهی و اقامتی مناسب، برای اسکان مسافران و گردشگران در این شهرستان پیش بینی گردید.

فیاضی با بیان آماده سازی ۸ اقامتگاه گردشگری با ظرفیت برپایی ۳ هزار چادر  در بروجن اضافه کرد: ۲ اکیپ راهنمایی مسافران، ۲ پایگاه امداد جاده‌ای و ۲ اکیپ سیار پلیس راه برای خدمت رسانی بهتر به میهمانان نوروزی در سطح این شهرستان فعال می‌باشد.

وی ادامه داد: با آغاز طرح نوروزی، کشیک ادارات، اصناف، نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه، بخش بهداشت و درمان و راهداری آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.

فیاضی افزود: ویژه برنامه‌های نوروزی نیز به صورت شاخص در بقاع متبرکه امامزادگان حمزه علی (ع) بلداجی، علی ابن احمد (ع) دهنو، عسگر (ع) و علی (ع) گندمان و میر حیدر شاه (ع) نقنه اجرا می شود.

وی، تالاب‌های بین المللی چغاخور، گندمان و سولقان، باغ آورگان، چشمه گلوگرد، گردشگاه گردبیشه، چشمه آب سفید، چشمه و تفرجگاه سیاسرد، گردشگاه مادر و دختر گندمان، بقعه امامزاده حمزه علی (ع)، امامزاده قیس بن علی (ع)، نقوش سنگی برجسته در تنگ کوهستانی سولک (ساوالک) بختیاری را از جمله اماکن دیدنی و سیاحتی منحصر به فرد این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار بروجن گفت: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و غربی کشور و طبیعت چشم نواز و آثار تاریخی ارزشمند، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

فیاضی اضافه کرد: طبیعت بکر، جاذبه‌های طبیعی و قرار گرفتن شهر بروجن در محور مواصلاتی خوزستان به اصفهان و محورهای غربی کشور از مهم‌ترین دلایل استقبال و سفر گردشگران به این شهرستان می باشد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری و در مسیر ارتباطی استان‌های مرکزی کشور به خوزستان و بنادر جنوب ایران واقع شده است که با ارتفاع افزون بر دو هزار و ۲۰۰ متر از طرح دریا، یکی از بلندترین شهرهای ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار