بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که برد این تیم در روزی از نظر فوتبالی خوب بازی نکرد، باعث امیدواری است.

برد شاهین در روز بد این تیم باعث امیدواری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،محسن ارزانی  افزود: در دیدار برابر هف سمنان در مقایسه با بازی با اروند خرمشهر عملکرد ضعیفی داشتیم ولی با این وجود موفق به کسب سه امتیاز شدیم. در این بازی موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد شد که تنها یکی از آنها وارد دروازه شد. 

ارزانی ادامه داد: در بازی های خانگی فشار روحی روانی روی بازیکنان زیاد است که شاید این امر خود دلیلی بر بازی ضعیف شاهین در دیدار با هف سمنان بود. در بازی های بیرون از خانه با آرامش و بینش بهتری بازی می کنیم ولی در خانه به دلیل غالب شدن احساسات بر بازیکنان آنها قادر به ارائه بازی زیبایی از خود نمی شوند. 

ارزانی افزود: تیم هف سمنان نیز در دیدار روز پنج شنبه تیمی با شرایط ایده آل بود و چنانچه در خانه نیز با این سبک بازی کند برای برتری برابر آنها کار بسیار دشواری را پیش رو خواهیم داشت. 

وی یادآور شد: در بازی آینده نیز به مصاف تیم سختکوش نفت و گاز گچساران می رویم که در این دیدارنیز سعی داریم با آنالیز نقاط ضعف و قوت آنها به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم. هدف اصلی مجموعه شاهین شهرداری صعود به لیگ دسته یک فوتبال است که امید است با همدلی بازیکنان و همراهمی هواداران به این مهم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.