مدیرعامل کانون در آستانه سال 1396 در پیام نوروزی خود خواست همچون گذشته با عمقی بیشتر، عرصه‌ای پهناورتر و روندی پایدارتر، کودکان و نوجوانان ایران زمین را با خدمات و فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون در آستانه سال 1396 در پیام نوروزی خود خاطرنشان کرده است که در سال پیش رو، همچون گذشته با عمقی بیشتر، عرصه‌ای پهناورتر و روندی پایدارتر، کودکان و نوجوانان ایران زمین را با خدمات و فعالیت‌های کانون مأنوس‌تر کنیم.

علیرضا حاجیان‌زاده در این پیام، ضمن تبریک و شادباش سال نو، و آرزوی پیوندی عمیق میان همه اعضای خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار امیدواری کرده است که در سال آینده نیز، از آنچه تجربه کرده‌ایم، خرسند و راضی باشیم.

مدیرعامل کانون همچنین در ادامه این پیام نوشته است: خداوند را شاکرم که سالی دیگر، در کنار شما همکاران و مربیان، توفیق خدمت به کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان را داشتیم و برگی دیگر به کارنامه‌ی 50 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزوده شد، برگی که همچون دیگر سال‌‌های فعالیت این نهاد، سرشار از فراز و نشیب‌ها، روزهای شاد و خاطره‌های شیرینی است که به یادگار از این سال نیز در خاطرات‌مان باقی خواهد ماند.

حاجیان‌زاده در بخش دیگری از این پیام آورده است: سال جدیدی که پیش روی ماست، سالی است که با رخداد فرخنده‌ای همچون میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آغاز می‌شود، و می‌توان با توسل به نام آن بانو آرزوی سالی درخشان، و سرشار از کامیابی و شادکامی داشت.

مدیرعامل کانون در پایان پیام نوروزی خود اظهار کرده است: به امید موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر تمامی آنانی که دل‌شان برای کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان می‌تپد و به آینده‌ای روشن برای آنان می‌اندیشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.