دبیرخانۀ جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، فراخوان دهمین دوره از این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قیصری نیک دبیر اجرایی جشنوارۀ بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت: در این جشنواره، آثاری با موضوع امام رضا علیه‌السلام و خاندان ایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه دهمین دوره از این جشنواره، در حوزه‌های تألیف، ترجمه و پایان‌نامه با موضوع امام رضا (علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، همزمان با دهۀ کرامت در ۶ مرداد ۹۶ برگزار می‌شود افزود:این جشنواره را در پنج بخش «کتاب برتر»، «کتاب دیجیتال برتر»، «پایان‌نامۀ برتر»، «ناشر برتر» و «حمایت از آثار رضوی» دانست و از «علوم و معارف رضوی»، «تاریخ و سیرة رضوی»، «زیارت»، «طب الرضا (علیه‌السلام)»، «شعر»، «داستان»، «کودک و نوجوان»، «ترجمه»، و «زبان‌های خارجی» به عنوان محورهای انتخاب کتاب برتر نام برد.
دبیر اجرایی جشنوارۀ بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت:آثار برگزیده در بخش «حمایت از آثار رضوی» توسط دبیرخانۀ جشنواره چاپ و منتشر خواهد شد.
قیصری نیک هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا (علیه‌السلام) و همچنین شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینة فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گستردة آن‌ها اعلام کرد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ خردادماه ۱۳۹۶ اعلام کردوافزود: آثاری که در طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ منتشر شده است دراین جشنواره شرکت داده می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه کنند.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.